India Ayurveda 2016 - Reisverslag uit Delhi, India van Maria Willebrands - WaarBenJij.nu India Ayurveda 2016 - Reisverslag uit Delhi, India van Maria Willebrands - WaarBenJij.nu

India Ayurveda 2016

Blijf op de hoogte en volg Maria

20 Maart 2016 | India, Delhi

Vandaag heb ik mijn 60e verjaardag gevierd in India! Vanochtend vroeg verschillende lieve apps ontvangen van Phil en onze lieve (schoon)kinderen. En een prachtige lieve kaart van de kids met een heerlijk cadeau, een tegoed bon voor de sauna, voor na de Indiase hectische periode. En een prachtige kaart met cadeau van mijn lieve zus Noëlle, een kettinkje met het OHM-teken met 7 steentjes in de chakra-kleuren. Ja, dat is dan wel even een emotioneel moment. Ook een moment van 'ik mis nu mijn lieve familie wel erg!'
Mijn lieve medestudenten hebben me vanmorgen met gitaarbegeleiding toegezongen, echt SUPER! En ze hadden slingers en ballonnen opgehangen. Ik voelde me echt jarig! En op een zondag, onze enige vrije dag in de week.
Aan het eind van de ochtend zijn we met ons allen en onder begeleiding van onze yogadocent Rana vertrokken naar de voet van de HImalaya. Een geweldige reis van 1,5 uur met een klein busje. Volgens mij kennen ze hier maar heel weinig verkeersregels, het swingt om elkaar heen en soms denk ik: 'oeps, dat gaat precies goed!'. De heilige koeien lopen los op straat of doen hun middagdut midden op de weg en iedereen rijdt er keurig netjes omheen. Apen langs de kant van de weg, een drukte van jewelste. Door de stad Rishikesh en eenmaal in de bergen een prachtige rit langs de Ganges. Het deed me een beetje denken aan de Ardeche. We hebben een heerlijke lunch gehad bij een Ashram en daarna pootje baden in de Ganges. Prachtig, prachtig en heerlijk verkoelend. En.......vlak bij de oorsprong, dus nog super schoon. Daarna nog naar een tempeltje in een grot, bijzonder! De rit terug naar Rishikesh en daar hebben we een paar uur heerlijk kunnen ronddolen en shoppen. Leuke winkeltjes en van mijn medestudenten heb ik een prachtige ketting gekregen. Zo lief! Lekker drankje met super gebak gedaan en daarna weer terug naar PDI in Raiwala, het instituut. Ik heb een super dag gehad! Ik voel me dankbaar en heel blij.
Ik heb begrepen dat mijn laatste update niet door is gekomen en ik vind het ook niet terug, vast iets mis gegaan. Foto's plaats ik op een ander moment, het uploaden gaat heel moeizaam. Voor nu lieve groet en dikke zoen

  • 20 Maart 2016 - 19:14

    Jim En Gerrie :

    Maria van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat fijn dat je een mooie dag had. Deze verjaardag zul je nooit meer vergeten. Bedankt voor je verslag. Dikke kus Jim en Gerrie

  • 20 Maart 2016 - 20:23

    Gaby:

    Hoi lieve zus,

    Ik heb het al op een andere manier laten weten, maar ook via dit medium van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Je hebt zo te lezen een hele mooie en bijzondere verjaardag gehad. Eentje om nooit meer te vergeten. En hoewel je
    Phil en de kinderen mist, geniet je volgens mij van elk moment daar. Ben ook benieuwd naar de foto's. Liefs, Gab xxx

  • 22 Maart 2016 - 08:50

    Wilma :

    Ha lieve Maria,

    Nog gefeliciteerd met je 60ste verjaardag. Bijzonder om daar te zijn op zo'n dag!

    Veel plezier in de PDI en een heel leerzame tijd daar!
    met lieve groetjes,
    Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Delhi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2016

India Ayurveda 2016

09 Mei 2016

India Ayurveda 2016

01 Mei 2016

India Ayurveda 2016

22 April 2016

India Ayurveda 2016

08 April 2016

India Ayurveda 2016
Maria

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 3807

Voorgaande reizen:

26 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: